• RSS

2 Haziran 2010 Çarşamba

İyi ki Unutulan İcatlar



Komik ama o dönemlerin yaratıcı fikirleri.. Acaba üretilmeyenlerin hayat bulması ne gibi sonuçlar doğururdu?

İşte saçma icatlar:



Öpüşme Prezervatifi: 1920lerde öpüşürken ağızdan geçen mikropları engelliyor ve öldürüyormuş. Çemberin ortasındaki gerili duran perde antiseptik kaplıymış, kullanılmadığı zamanlarda dapinpon raketi olarak kullanılıyormuş. E be kardeşim pinpon topu hiç yere düşmüyor mu? Düşüyor elbet, düştüğü yer çok mu temiz? Sen de bunu sevdiceğinin salgısında bulunan mikroplardan korunmak için kullanıyorsun. Hadi onu geçtim et ete değecek arkadaşım :D






Eğri Namlulu Tüfek: Yapımındaki amaç köşenin öbür tarafındaki düşmanı vurmakmış. Fakat ilk denemeden sonra çöpe gitmiş.



Jaluzi Güneş Gözlüğü: Şimdilerin çok modası fakat 1950lerde çok saçma bulunmuş. Bana kalırsa hala saçma. Neden birden moda oldu anlamıyorum. Şahsen denedim güneşi engelliyor mu diye ama teğet bile geçmiyor. Arkadaşım güneş gözlüğünün bir amacı var, bu süslük, saçına taç yani :D




Periskop Gözlük: Yatıyorsun, tavana bakıyorsun ve kucağındaki kitabı rahatını bozmandan, yay-yat pozisyonunda okuyabiliyorsun. 1950'de üretilen bu gözlüğün fiyatı ise o dönemde 20$ olarak belirlenmiş.



Kürek Makinesi: Antrenman yapacak yer olmadıkları için ve kürek sporu meraklılarına yapılmış bir düzenek. Kendi etrafında dönen bu düzeneğe 6 kişi oturabiliyor. İmkansızlık insana neler yaptırıyor cinsten bu icat.






Wireless Sütyen: Charles L. Langs 1949'da filtre kahvenin huni şeklindeki kağıdından esinlenerek, kopçasız, askısız, desteksiz sütyen yapmış. Tabi üstte bulunan icatlar gibi bu da çöpe gitmiş.





Işıklı Terlik: Gece uyanıyorsun ve her yer zifiri karanlık. Işığı açarsan uykun kaçacak, fakat bastığın yeri de görmek istiyorsun. İşte sana göre bir icat, aslında çocuklar için icat edilmiş fakat büyükler de gayet kullanabilir bence..


Yaylı Çin Çubuğu: Benim en çok beğendiğim bir buluş. Tamam kabul çin lokantasına gitmiyorum ama denesem bile şu çubuklarla yemek yemeği geçtim, tutmasını bile beceremiyorum. Sanırım bunu benim gibi beceriksiz biri akıl etmiş (:




Ter Ölçer Tshirt: Spor yaparken giyiyorsun, e haliyle terliyorsun, tshirt terini emiyor. Ter çizgin ne kadar aşağıda olursa, o kadar dakikadır spor yapmışsın demektir. Bundan etkilenecek olan kızlar ya da erkekler olur mu biliyorum ama görüntü her ne kadar komik olsa da, vıcık vıcık terli erkekler mi? Ööğk!?!?!











Ve tabi ki Zihni Sinir icatları :D




Göz Göze Gelme Gözlüğü xD

Anlatmama gerek yok sanırım...





Aspirin yanında su. Çok fıstık gibi bir fikir :D





Poşet Çay Sıkma Makinesi: Kim becerebiliyor ki şu poşet çayları çay kaşığına sarıp da sıkmayı. Şahsen bizzat ben ve kendim beceremiyoruz. Bunun için de Zihni Sinir abimiz benim gibi beceriksizler için böyle bir şey icat etmiş. Hem sevimli hem de pratik.. Hmm, nasıl yapmış, hııı anladım, o zaman ben bunu kendim için hayata geçireyim :D








0 Duygu ve Düşünce:

Yorum Gönder