• RSS

15 Haziran 2010 Salı

Komşu Kızı





Uzun bir görüşememezlik, iletişim kopukluğundan sonra, neredeyse uzun zamandır tanıdığım bir arkadaşım; iş, aşk, ve arkadaş bulmada birinci sırayı alan sosyal paylaşım sitesi olan facebook'da kendisine bir hesap açmış. Neyse efenim, gel zaman git zaman, paylaşılan videolar, fıkralar vs sayesinde tekrardan iletişim kurabildik kendileriyle. Aslında biraz düşündüm de hata biraz da bende galiba sanırsam. Öz eleştiri de yapmak lazım bi yerde. Emre, sana da geçerli bu sözüm (: tamam, gelicem dedim ama insan bi arardı...




Emre arkadaşım, hastalanmış yaz günü. Ya bir insan yaz günü nasıl yatak döşek hasta olmayı beceriyor hayret doğrusu. Hava zaten sıcak, yaprak kımıldamıyor, adam oturduğu yerde hasta olmuş.. Hani klima altında yatsan tamam dicem de açık pencereden nem kaptı zâr. Büyük başarı... Hasta olduğunu duyan komşular da birbirlerine haber salmış. 

--Aaa, komşu biliyo musun, hani şurda oturan sakallı, doğal kazaklı, orman kaçkını gibi, kafasında bi takkesi eksik olan, sürekli siyah giyinen bi çocuk var ya, hastalanmış yaz günü..

diyerekten bütün mahallelinin diline düşmüş. Sanırım arkadaşıma da ufaktan giydirme yaptım, ama alınmaz o, ben biliyorum (: Mahallelinin kadınlarını geçtim, 50li yaşlarında olan kaçık bi mahalle sakini alkolik bi kişilik olan Metin abisinin kulağına da gitmiş bu hastalanma mevzusu.

[anti parantez] Metin abide İzmit'in zaman-ı vakitte sayılı zenginlerindenmiş. Çok olan para adamın balatalarını koparmış. BMW 5.20 arabasını tren yoluna atan birisinden bahsediyorum. Adam bildiğin kaçık. Artık ne kadar parası varsa. Sanırım "bok gibi" diye tabir ettiğimiz cinsten. Lam, benim BMW arabam olsa -modeli çok da önemli değil- gözüm gibi bakarım. Sen git tren yoluna at... Hangi akla hizmettir ya. (: [/anti parantez]

Konuya dönecek olursam, e tabi hastalık hali ilaç içmek gerek. Eczane dönüşü Emre mahalleye ayak bastığı anda, her zaman ki gibi Ka-Fa 1500 olan, Metin bağırmaya başlamış:

- Lan Emre koçum, hastaymışsın, ama komşu kızına.
+ Abi sus, ne diyosun?
- Hep o komşu kızına dimi? Hani şu mini etekli olan... sie sie sie (gülme efekti)
+ Metin abi, kavga çıkar bak

(Tabi bu sırada Emre ecel terleri dökmekte.)

- Karşı komşunun kızına hastasın dimi? 
+ Abi, kan çıkar, nolur sus.

(Karşı komşusundaki keman çalan kızın duymasını engelleme çabaları)

- Tüü sana okuttum ben seni okuttum. Yaptığın terbiyesizliğe bak.
+ Metin abi, gözünü seviyim sus..

Bu kadar susturma çabaları sonucu ne verdi bilinmez ama duyulmasın diye hastalıktan kurtulmak için dökülen terden daha fazlasının döküldüğü ortada (:

Saygılar benden Emre, ha bu arada kemancı kızdan bahsetmedim diyosun ama:

+ ya şu karşı komşunun bi kızı var, keman çalmaya başladı, gıy gıy gıy çalıyo, odası da odamın karşısında, iyi çalsa hadi neyse, bişe de yaptığı yok, hep aynı nota...

dediğin günü dün gibi hatırlıyorum. (: bahsetmezmişşşş, sen onu benim külahıma anlat :D

0 Duygu ve Düşünce:

Yorum Gönder