• RSS

20 Haziran 2010 Pazar

Beterböcek Şekerböcek


Yer: Kahve Dünyası

Garson: Hoşgeldiniz, siparişinizi alabilir miyim?
Müşteri: Hımm, eee, şey evet, ben fondü istiyorum.
Garson: Yanında ne istersiniz, çilek, çikolata?
Müşteri: Akrep !!!

Nası yani :s akrep mi? Benim akreple en yakın olduğum an kıskaçlarını ve kuyruğunu bana yönelttiği an son buldu.. Bana kalsa çikolata-çilek çifti birbirine o kadar yakışıyorlar ki, ayırmaya kıyamıyorum. Ya, allahın aşkına çikolatalı akrep mi olur?






Küçük bir çocuk bakkala gider, annesinin istemiş olduğu ekmeği ve yumurtayı alır. Artan parayla kendisine bişeyler almak ister. Bakkal amcası sorar:

- Neli istersin küçük?

Küçük, karşısında duran lolipoplarla leblebi tozu arasında gidip gelir ama en sonunda karar verir:

+Lolipop..

Bu sefer küçüğü başka bir karar bekler, neli olacaktı o lolipop... Elmalı, kolalı, limonlu, solucanlı, çekirgeli, akrepli... Böyle sıralanmıştı hepsi..


+Solucanlı olsun, der ve güler (:



Nerde bizim günlerce gelsin diye beklediğimiz leblebi tozu... Bu millet ya kafayı yemiş yada benim beynimi örümcek ağları kaplammış...Yaratıcı olmak iyidir güzeldir dendikçe insanlar bokunumu çıkarmış olayın anlamadım... Çikolata kaplı cırcır böceği, solucanlı lolipop mu olur ya? Bunlar yetmiyormuş gibi elma şekerinide solucan kaplamışlar... Elmanın etrafında kımıl kımıl böyle oynaşıyolar.. Onun öyle mideme inmesini hayal edemiyorum. Benim gibi tatlı düşkünü bir insanında sınırları varmış, bunu öğrendiğime sevindim... Demek ki bundan sonra her gördüğüm çikolata ve şekerlemeyi ağzıma atmicam :D


(İşte bu da çikolata kaplı cırcır böceği...)








Çikolata kaplı akrep veya cırcır böceği, lolipop içinde çekirge.... Sağolun ama ben almiyim, alana da mani olmiyim... (:


Afiyet olsun (:

0 Duygu ve Düşünce:

Yorum Gönder