• RSS

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Eurovision 2010


Müziğin yarıştığı saçma sapan bir etkinlik bence. Fakat geceye damgasını vuran bir sahne var ki dillere destan.


Adamımız: Jimmy Jump
Gerçek Adı: Jaume Marquet Coto
Yaşı: 36



Yaptığı aktiviteler arasında, İspanya'daki uluslararası spor aktivitelerinde veya önemli maçlarda sahaya fırlamak bulunmaktadır.

Bu sefer kendini aşmış :D Onu görünce sahnede "noluyo la, cesaret-i medeni yüksek olan?" diye düşündüm ama sonrasında kendime engel olamadım, gülmekten gözlerimden yaşlar gelmeye başladı resmen :D



İzledikçe kahkahalarla gülüyorum :D   Tamam her şeyi geçtim, adam sadece buraya çıkmadı ki. F1 yarışında,  Şampiyonlar Ligi finalinde, Avrupa Futbol Şampiyonası yarı finalinde ve finalinde, Fransa tenis turnuvası maçında da sahalara attı kendisini ve tazminat ödeyerek serbest kaldı. Bu paraların suyu nerden geliyor ben bunu çözemedim (: Ya adam İspanya'nın zenginlerinden ya da deli gibi para kazanan bir şirketin patronu, kurucusu vs :D Başka bir şey gelmiyor aklıma :D

Bunun dışında bizim şarkımız ikinci oldu. Zaten diğen bütün şarkılardan da iyiydi. Fakat diğer şarkılarla kıyaslanmadığında çok klasik bir Manga şarkısı. Beğenmemiştim ki hala aman aman güzel bir şarkı demiyorum. Daha iyisi olabilirdi diye düşünüyorum hala..

Şarkıları ilk defa dinlerken Almanya'nın şarkısını beğenmiştim ve bu şarkı birinci olur diye düşünmüştüm, nitekim öyle oldu.

Buyrun bu da 2010 Eurovision şarkısı...



Kızımızın çok çıtı pıtı havaları var ki zaten kendisi 19 yaşındaymış. Sanki bir barda kendi arkadaşlarıyla eğlenmeye gelmişler de "sesin güzel neden sahneye çıkıp bi şarkı söylemiyorsun?" lafının üzerine sahneye çıkmış, o sırada da sesini beğenen müzik yapımcısı da şarkı bitiminde "neden eurovisiyon'da bizi temsil etmiyorsun?" demiş de onun üzerine heyecanla müzik hazırlamış gibi bir hali var. Salaş yani.. Sevdim.. (:

Bakalım seneye bizi kim temsil edecek? Şarkısı nasıl olacak? Merak içerisinde beklemiyorum (:

1 Duygu ve Düşünce:

Era Brown dedi ki...

En azindan girince kareografiye katilmis. Bizikiler gibi sahaya girince zarar vermiyor. Naif bir davranis :D

Bakiniz Youtube http://www.youtube.com/watch?v=p2p62Ha5C7Q

Bakiniz eksi sozluk http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=jimmy+jump&nr=y&pt=jimmy_jump

Yorum Gönder