• RSS

15 Temmuz 2010 Perşembe

O Zaman Tamam...

Sıcak.. Birazcık esinti yok.. Esinti olmadığı gibi her yerimi de sivrisinek ısırmış... Kafa dığıtmak için çıktım gittim sahile... Aşağıdaki tekelden de biraz şarap, yandaki bakkaldan ekşi elma, fırından da simitleri aldım, taktım koluma sahilin yolunu rota yaptım. Bizim oralar küçüktür. Çok yürümeden varırsın sahile.. İskelenin en ucuna oturdum düşme korkuma inat. Açtım şarabı, azar azar yudumladım.

Kendi kendime şarkı mırıldandım. Daldım denizin sessizliğine. Dalgalar ritm tutmaya başladı şarkılarıma. Biraz zaman geçti, sesime sesler eklendi, arkamdan birileri geliyordu. Korktum, sustum.. Onları dinlemeye başladım belki tanıdık ses duyarım diye. Onlar da sustu. Sanki emin değilmiş gibi yürüyorlardı. Ayak sesleri yakınlaştı. Artık tam arkamdalardı. Keyf-i çakır halim gitmiş yerini adrenalin almıştı. Sımsıkı tuttum şişeyi. Tam kıracakken,

- Vaaay, kızım, sen ne zaman geldin?

Ses tanıdıktı. Döndüm, uzun zamandır görmediğim, görmeyi çok istediğim arkadaşım, canım, her şeyim.. Başladık konuşmaya. "Nasıl gidiyor hayat?" ile başlayıp "okul bitti mi?" sorusu ile bağlayıp "Bu gece benim gecem, bu gece bizim gecemiz..." ile devam ettik. Şarabımı paylaştım. Zaten böyle karşılaşmalarda da genelde içki eksik olur. Tamamlamaya gider birileri, gider ama uzun süre geri dönüşü olmaz. Muhabbetin de en can alıcı yerinde o malum soru patlak verir;

- Ya şu denyolar nerde kaldı, alt tarafı şarap almaya gittiler, imal edin demedik ki...

Beklemeye başladım, şarabım gelse de içmeye devam etsem... Beklerken uzandım iskeleye. Ben yıldızlara baktım, yıldızlar bana.. Ay belirdi gözümü kaydırınca. Uzaktaki sevdiklerime sevgimi yollamasını tembihledim. Doğrulup uzaklara baktım, "Mehtap"la gözgöze geldim. Utandım.Kaçırdım gözümü... Ama o kadar güzel rans ediyordu ki denizin üzerinde, dayanamayıp izlemeye başladım.. Ritm tuttum, ortama meksika dalgası şeklinde yayıldı. Eşlik ettim Mehtaba. Bu sırada beklediğim şaraplar da geldi.. Bir elimde şarap, diğer kolumda simit ve ucunda da ekşi elmam... Ohhh, benden daha güzeli yok şu an.. Bir de sen olsan yanımda işte o zaman tamam...

0 Duygu ve Düşünce:

Yorum Gönder